dinsdag 11 maart 2014

Stampin'Up! - Gefeliciteerd!

Hoi hoi,

Na alle verjaardagen hier in huize den Breejen, wordt het weer tijd om een kaartje te plaatsen. Afgelopen vrijdag ben ik 36 geworden en zondag mijn jongste dochter 12... Het was hier dus Feest! :-)
Omdat er in de vrienden/ kennissenkring ook de nodige verjaardagen zijn, heb ik vorige week wat verjaardagskaartjes gemaakt.
Dit kaartje heb ik gecased van Jenni Pauli, zij had een supergaaf kaartje gemaakt met de Happy watercolor set.

Dit kaartje is als het goed is al bij de jarige aangekomen, en kan ik het hier laten zien :-)

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, whisper white, pool party, pink pirouette
Inkt: Pink pirouette, crumb cake, pool party
Stempelset: Happy watercolor, Sentimenten
Accessoires: Artisan punch, circle punch, vellum, chevron ribbon, rhinestone basic jewels, merry minis punch pack, glimmer paper


*Vergeten jullie de Sale-A-Bration niet? Deze duurt nog tot het eind van de maand. Dus wil je nog een bestelling doorgeven? Je krijgt bij een bestelling vanaf 60 euro een gratis product, deze mag je uitzoeken uit de SAB folder.

Je kunt je bestelling doorgeven via de mail. Maar wil je juist in deze periode ook demo worden en je aansluiten bij mijn team, dan kan dat natuurlijk ook!
Voor mij is het bijna een jaar geleden dat ik demo werd, ook ik heb me tijdens de SAB periode ingeschreven vanwege het grote voordeel (tja, dat gaf toch de doorslag ;-) )
Twijfel je, wil je hier mee over weten? Ook dan kun je me een mailtje sturen en zal ik je er alles over vertellen.

Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten