vrijdag 21 maart 2014

Stampin'Up! - Gefeliciteerd

Hoi hoi,

Dit label heb ik jullie eerder deze week al laten zien, maar nu heb ik er ook een kaartje mee gemaakt. Het idee van de kaart kwam ik tegen bij Caro.
Ik heb geprobeerd er een beetje een vintage kaart van te maken.

Gebruikte materialen:
Papier: Wisteria wonder, crumb cake, naturals white
Stempels: Dictionary Happy watercolor, sentimenten
Inkt: Soft suede, early espresso
Accessoires: Linen tread, bitty banners, labels collection, trim, scallop tag topper punch, decorative dots, Gold trim

Nu hoop ik vandaag wat tijd te vinden om het label met de kladroos in een kaart te veranderen ;-)

Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gekleurd, geweldige kaart! Ik heb de laatste tijd niet zoveel geduld met inkleuren, maar als ik dit zie, moet ik het toch maar weer eens gaan proberen! xx

    BeantwoordenVerwijderen