woensdag 19 maart 2014

Stampin'Up! - Inkleuren met SU inkt

Hoi hoi,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan ;-) Zoals de meeste van jullie wel weten, maakte ik voordat ik SU demo werd, vooral kaarten met cute stempels, welke ik inkleurde met distress inkt.
Ik gaf hier ook workshops in. Nu is mij het afgelopen jaar al heel wat keertjes gevraagd of ik het niet mis en of ik ook met SU inkt ga inkleuren. Steeds gaf ik het antwoord dat ik hier nog niet de tijd voor gevonden had om hier aan te beginnen.... maar soms moet je de tijd er gewoon voor nemen. En dat heb ik de afgelopen dagen gedaan met deze 2 labels/ tags als resultaat.


Beide stempels komen uit de Happy watercolor stempelset. Ik heb gestempeld met Stazon op aquarelpapier.

Gebruikte kleuren inkt:
Label 1: Wisteria wonder, marina mist, elegant eggplant, wild wasabi, garden green
Label 2: Real red, cherry cobbler, always artichoke, early espresso, soft sky

Ik zal de komende tijd me hier wat meer mee bezig houden en zal ook een aantal workshops inplannen voor het inkleuren. Meer informatie hierover volgt nog.

Voor nu... Tot stempels!

Groetjes Hélène


3 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Wou dat ik dit ook kon leren.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om je posten te lezen, maar hier moest ik even op reageren!
    Ze zijn echt prachtig geworden! Vooral de klaproos vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen