maandag 14 april 2014

Stampin'Up! - Even iets anders.... Grunge!

Hoi hoi,

Ja ja ik weet het.... Ik heb vandaag al een blog geplaatst ;-) Rede voor een 2de post...ik heb mezelf vandaag een craftdag gegeven en diverse leuke projecten gemaakt. 
En dit is wel mijn favoriet van de dag! Een label met labels, in een stoere grunge stijl.. Ben er SU-per blij mee! :-)
Deze stijl zie je natuurlijk heel veel in de kaarten- en scrapwereld, maar voor mij is dit mijn eerste Stampin'Up grunge stijl kaart... LOL dat is een mond vol ;-)

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake
DSP: Soho subway
Inkt: Early espresso
Stempelset: Perfect pennants
Accessoires: Fancy flower punch, scallop tag topper punch, banners framelits, trim, baker's twine, very vintage designer buttons, antique brads

Ik ga nu mijn kamertje maar eens opruimen, want een kleine creatieve bom is er wel ontploft ;-) Herkenbaar?

Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Gaaf geworden zeg! Ik ben zelf totaal niet van de grunge stijl, maar deze is echt heel mooi!
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt gaaaaaf!
    Sterkte met opruimen. Heel herkenbaar inderdaad. :)

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen