zondag 13 april 2014

Stampin'Up! - Get well

Hoi hoi,

Tussen de bedrijven door ik steeds wat tijd te maken om een afdrukje in te kleuren. Zo ook dit afdrukje. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de SU inkt op Cotmann aquarelpapier. Zelf ben ik best tevreden met het resultaat, de kleuren komen prachtig uit en de inkt kleurt fijn.
Om er vervolgens een kaartje mee te maken vind ik een stuk lastiger! Want het is al snel teveel en te druk. Ik heb dus geprobeerd het kaartje zo rustig mogelijk te houden. En volgens mij is dat aardig gelukt ;-)

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, very vanilla, old olive
Inkt: Strawberry slush, pacific point, rich razzleberry, old olive, crumb cake
Stempelset: So very grateful, perfectly penned, hardwood
Accessoires: Labels collection, beautiful wings embosslits, rhinestone basic jewel

Tot stempels!

Groetjes Hélène


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Hélène!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen