dinsdag 29 april 2014

Stampin'Up! - Hip hip Hooray

Hoi hoi,

Gisteravond zijn wij na ruim een week Veluwe weer thuisgekomen. We hebben het heerlijk gehad, want wat is de Veluwe toch prachtig. Ik heb daar "rust" gehouden en alleen maar leuke dingen gedaan. Het enige op hobbygebied wat mee was, was de laptop voor My digital studio, een boek en wat haakwerk. Maar zoals jullie misschien wel begrijpen sta ik nu te trappelen om weer aan de slag te gaan. Want met een bestelling die werd bezorgd toen we nét zouden vertrekken, kan ik haast niet wachten om zo in mijn kamertje te gaan zitten ;-) Dus als jullie me zoeken....... trap op en dan de eerste deur links ;-)

Dit kaartje had ik nog net voor onze vakantie gemaakt, met de Hip hip hooray stempel uit de kit. Want deze is natuurlijk ook erg leuk om zo te gebruiken.

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake
DSP: Fresh prints dsp stack
Inkt: Early espresso
Stempelset: Hip hip hooray uit de card kit
Accessoires: Tea lace paper doillies, scallop tag topper punch, circle punch, glimmer paper, taffeta ribbon,  rhinestone basic jewel, paper- piercing pack, bitty butterfly punch

Fijne dag......

..en tot stempels!



Groetjes Hélène


2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, ja die kit is echt geweldig he.
    Ik ben ook zo dol op die stempel.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen