zondag 6 april 2014

Stampin'Up! - Kraamkadootje - samenwerking met mijn moeder

Hoi hoi,
Een aantal weken geleden vroeg mijn moeder om een kraamdoosje te maken voor kennissen.
Mijn moeder wilde babysokjes breien en of ik hier dan een passend doosje omheen wilde maken.
Het was even een gepuzzel om de juiste maat te maken, maar dit is dan het uiteindelijke resultaat.


Gebruikte materialen:
Papier: Smoky slate textured, Very vanilla
Stempels: Zoo babies, Baby prints
Inkt: Marina mist, Stazon
Accessoires: scallop circle punch, circle punch, seam binding

Overig: Marianne design papier en poststempels

Het kraamkadootje is inmiddels bij de kersverse ouders aangekomen en die vonden het erg leuk.


Tot stempels!

Groetjes Hélène


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadootje en wat super dat je zo'n projectje samen met je moeder hebt gedaan. Groetjes en fijne zondag, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geheel erg mooi geworden! Heerlijk die Zoo Babies stempels, erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig doosje is dit! Heel mooi gedaan, Helene!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen