dinsdag 15 april 2014

Stampin'Up! - Vrolijk Pasen deel 2

Hoi hoi,

Zoals ik gister al schreef zal ik deze week een aantal Paas- creaties laten zien. Mijn creatie van gister was in heldere bijna felle kleuren, voor vandaag heb ik een pastel- setje om te laten zien.
Ik heb een pillowbox gemaakt en een 2-4-6-8 box en de bovenkant geponst met de scallop tag topper punch.
Voor beide creaties heb ik het Subtles dsp stack gebruikt, erg mooi voor dit soort projectjes!

Gebruikte materialen:
Papier: Wild wasabi, whisper white, very vanilla, pink pirouette, crumb cake
DSP: Color collection dsp stacks "Subtles"
Inkt: Pink pirouette, wild wasabi, early espresso
Stempelset: A fitting occasion, chalk talk, sentimenten
Accessoires: Window sheets, scallop tag topper punch, circle punches, scallop circle punch, word window punch, modern label punch, chalk talk framelits, large oval punch, scallop oval punch, itty bitty punch pack, seam binding, rhinestone basic jewel

Bij gebrek aan chocolade eitjes heb ik er eitjes van de Paastakken ingedaan, maar chocolade eitjes maakt het natuurlijk wel écht af ;-)

Tot stempels!

Groetjes Hélène

 

1 opmerking:

  1. Erg mooi gemaakt weer! Dat konijntje vind ik super leuk.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen