zondag 20 april 2014

Stampin'Up! - Vrolijk Pasen deel 4

Hoi hoi,

Zoals jullie misschien wel gezien hebben, ben ik aan het stoeien met My digital studio van Stampin'Up. 
Afgelopen donderdag ben ik geopereerd en moet ik het even rustig aan doen. Dit leek me dus een goede rede om My digital studio eens uit te gaan proberen. En wat is dit ontzettend leuk!! Er zitten zoveel mogelijkheden op, en nu ben ik alleen nog maar bezig geweest om een nieuwe header te maken voor mijn blog. Maar je kunt er werkelijk alle kanten mee op.
Als ik er iets wijzer mee ben zal ik af en toe ook wat laten ;-)





Dan is het vandaag ook 1ste Paasdag en heb ik nog een laatste Paascreaties om aan jullie te laten zien. Dit kaartje heb ik weer ingekleurd met de watercolor techniek op aquarelpapier.
De tekst komt uit de Sentimenten stempelset en heb ik apart gestempeld waardoor het onder elkaar staat.

Gebruikte materialen:
Papier: So saffron, whisper white, crumb cake
DSP: Color collection dsp stacks "subtles"
Inkt: So saffron, crushed curry, pumpkin pie, old olive, always artichoke
Stempelset: Sentimenten, happy watercolor, gorgeous grunge
Accessoires: circle punch, scallop circle punch, ovals collection

Dan wil ik jullie een hele fijne, gezellige en mooie Pasen wensen!

Tot stempels!

Groetjes Hélène



1 opmerking: