vrijdag 11 april 2014

Stampin'Up! - Wishing you a wonderful day

Hoi hoi,

Dit is nu écht "een beetje van mezelf, en heel veel van Pinterest" kaartje. Ik zag op diverse blogs als de hekjes langskomen op kaarten, zo gaaf! Maar toen ik op Pinterest ging zoeken kwam ik deze tegen met de lampionnen. Ik was gelijk verkocht, wat een ontzettend gaaf kaartje!
Ik ben er dus ook mee aan de slag gegaan, het hekje en de ballonnen heb ik hetzelfde gehouden, de rest is van mezelf ;-) (toch nog wat he ;-) )

Gebruikte materialen:
Papier: Soft sky, crumb cake, old olive, whisper white
Inkt: Melon mambo, daffodil delight, tempting turquoise, tangerino tango, rich razzleberry, baked brown sugar, Stazon
Stempelset: Hardwood, Happy congratulations,
Accessoires: circle punch, beautiful wings embosslits, itty bitty punch pack, owl builder punch, vintage trinkets.

* Voor het gele stipje in het bloemetje heb ik de kleinste cirkel van de owl builder pons gebruikt.


Alvast een fijn weekend!

Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Hélène. En de kleurtjes zijn zo fris.

    Groetjes Ann C

    BeantwoordenVerwijderen