vrijdag 25 april 2014

Stampin'Up! - You make me smile

Hoi hoi,

Wij hebben hier een écht meiden- huishouden en houden allemaal van felle hippe kleurtjes. Vooral Pip studio en Oililly zijn favoriet.
Nu gebruik ik in mijn haakwerk altijd deze kleurtjes, maar voor de kaartjes grijp ik toch altijd een beetje naar hetzelfde
En dus dacht ik, laat ik in deze stijl eens een kaartje maken. Zie hier het resultaat ;-)
Mijn meiden hebben hem al goedgekeurd, dus kan ik hem hier ook laten zien.

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, real red, whisper white
DSP: Polka dot parade
Inkt: Real red, melon mambo, tempting turquoise, summer starfruit
Stempelset: Stippled blossoms, a round array
Accessoires: Baker's twine, scallop circle punch, circle punch, banner framelits, gold sequin trim 

Alvast een fijne Koningsdag en tot stempels!

Groetjes Hélène

 

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt gaaf en heerlijk fleurig en vrolijk. Ik werd er bij het zien ook vrolijk van. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, heel mooi! Leuke kleuren!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen