zondag 4 mei 2014

Stampin'Up! - Happy birthday

Hoi hoi,

Gisteren heb ik zo'n leuke en gezellige dag gehad met mijn vriendin Helga van Helga's decoratie stickers . We stonden op de Landbouwdag in Cromstrijen. Helga had hele gave voorbeelden in de kraam gemaakt met haar decoratie stickers en ik had potten laagjesbeslag en gehaakte potjes meegenomen. Geen Stampin'Up, maar dit kwam meer ivm tijdnood van mijn kant. Volgend jaar hopen we er weer naar toe te gaan en zal ik zeker in Stampin'Up stijl gaan :-)
Foto's en een blogberichtje over deze dag zijn te vinden op mijn andere blog.


Een vrijdagmiddag zag ik ook nog even tijd om deze verjaardags enveloppe te maken. Ik heb deze gemaakt met de Envelop punch board. Ik heb een "gewone" enveloppe gemaakt en hiervan een zijkant weggesneden. Hierdoor ontstaat er een soort tag-houder. Deze heb ik bestempeld en versierd en er met de scallop tag topper punch een bijpassende tag bij gemaakt.

Leuk om te maken, maar ook zeker leuk om te ontvangen :-)

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, strawberry slush, whisper white
Inkt: Smoky slate, crumb cake, strawberry slush, coastal cabana
Stempelset: Happy congratulations, express yourself, creative elements, blue ribbon
Accessoires: Envelop punch board, scallop tag topper punch, bitty butterfly punch, scallop circle punch, circle punch, itty bitty shapes punch pack, rhinestone basic jewel, ruffle stretch ribbon

Fijne zondag en tot stempels!


Groetjes Hélène




2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit! Vrolijke kleurencombi ook. Ga ik (proberen) onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n leuk idee!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen