vrijdag 2 mei 2014

Stampin'Up! - It's your birthday

Hoi hoi,

Vanmorgen was ik weer eens heel vroeg wakker (helaas gebeurd dit vaker) en ben ik mijn kamertje ingedoken om dit kaartje te maken. 
Het lijkt wel of ik geen kaartjes meer kan maken zonder de scallop tag topper punch ;-) want ook op dit kaartje heb ik hem weer gebruikt.

Verder één van mijn favoriete kleuren "Strawberry slush"...... I love Pink! :-D

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper white, strawberry slush
DSP: In color collection dsp stacks 2013 - 2015
Inkt: Strawberry slush, Stazon
Stempelset: A fitting occasion
Accessoires: Scallop tag topper punch, circle punch, artisan label punch, scallop circle punch, large scallop edgelits, decorative label punch, ruffle stretch ribbon, baker's twine, rhinestone basic jewel

En dan ga ik nu mijn werkblad maar eens even opruimen, want na iedere kaart is er een (grote) bom ontploft in mijn kamertje. Herkenbaar? ;-)


Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Hallo Helen, volg je al enige tijd via FB en ben onder de indruk van jouw kaarten. Ze inspireren mij en hebben me ook bij Super Challenges gebracht. Heb helaas nog niet veel tijd om kaarten te maken maar geniet wel van al het moois dat ik zie. Werk sinds een half jaar met SU producten. Deze kaart is opvallend door de kleur van de snor:) mooie vondst. I like it. Met een beetje geluk krijg ik vandaag de serie binnen met Strawberry slush. Mooie kleur.
    Vriendelijke groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Helene, hij is weer supergaaf geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen