donderdag 22 mei 2014

Stampin'Up! - Tea bag holder

Hoi hoi,

Afgelopen dagen heb ik nogal wat tijd doorgebracht op Pinterest, blogger en youtube. En wat kwam ik weer ontzettend leuke dingen tegen!! Wat zijn er toch ontzettend veel mensen creatief!
Zo zag ik ook deze tea bag holder bij mijn collega- Pinkie Sam Donald. Zowel op haar blog als in het bijbehorende youtube- filmpje verteld ze precies hoe je dit leuke kadootje kunt maken. Je vind haar blog via deze link. Hier vind je ook het youtube filmpje. Zeker een aanrader!


Ik vond hem zo leuk dat ik gelijk papier uit de kast heb gepakt en aan de slag ben gegaan. A.s zaterdag geef ik aan een oud- collega en haar vriendinnen een workshop en dit leek me een leuke attentie om te geven (en te maken ;-) ).
De envelopjes aan de binnenkant, waar precies een theezakje in past, is gemaakt met de envelop punch board.


Gebruikte materialen:
Papier: Island indigo, whisper white
DSP:  Gingham garden
Inkt: Island indigo
Stempelset: A round array
Accessoires: Envelop punch board, corner punch, modern label, word window, scallop cirlce punch, mini brads, white vellum, petite petals punch


En dan is het vandaag ook weer donderdag, en starten we op het SU-per challenges blog weer met een nieuwe uitdaging. Je kunt deze vinden via deze link.


Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking: