vrijdag 6 juni 2014

Stampin'Up! - For you

Hoi hoi,

Ik ben vanmorgen in een ongelofelijke "stuiter" stemming. Gistermiddag heeft Helga Kaptein zich bij mijn team gevoegd! Wat ontzettend leuk!
Helga.. welkom in de creatieve wereld van Stampin'Up!

Deze week probeer ik ieder vrije momentje te gebruiken om met de nieuwe spulletjes aan de gang te gaan. En vooral het inkleuren van de bloemenstempels vind ik heerlijk!

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper white, blackberry bliss
DSP: Fresh prints dsp stack
Inkt: Stazon, blackberry bliss, mossy meadow
Stempelset: A round array, bloom with hope
Accessoires: Scallop tag topper punch, scallop border punch, crochet trim, linen thread, tea lace paper doilies, scallop circle punch, circle punch

Wil je ook leren inkleuren met de inkten van Stampin'Up? Dat kan... in september start ik met workshops, en hier zal ook een aantal keer het inkleuren bij terugkomen. Hou dus het workshop schema in de gaten ;-)

Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Weer een prachtig kaartje.
    Ik vind het super om in jou team te zitten;-)

    BeantwoordenVerwijderen