woensdag 11 juni 2014

Stampin'Up! - Notebook - Made with my own two hands

Hoi hoi,

Ik heb een fleurig noteboekje gemaakt. Het is een eenvoudig boekje (Action) en deze heb ik gepimpt met de spulletjes van Stampin'Up!
Zo'n boekje staat natuurlijk erg leuk op de bureau, naast de telefoon of je stopt hem in je tas voor onderweg. Maar je kunt er natuurlijk ook een vriendin, moeder of collega blij mee maken ;-)

De tekst op de tabbladen heb ik uit de losse hand gestempeld. Vind je dit te slordig, dan kun je natuurlijk ook de Stamp-a-ma-jig gebruiken. Zelf vond ik het juist leuk om het wat "losjes" te stempelen.
De tabladen heb ik uitgestanst met de nieuwe "File tabs edgelits dies", deze zijn vanaf 1 juli te bestellen uit de nieuwe catalogus.
De tabladen heb ik erin geplakt met Sticky strip, dat laat dus niet meer los ;-)


Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, coastal cabana, strawberry slush
DSP: In color dsp stack '13-'15
Inkt: Stazon, crumb cake
Stempelset: Creatively yours, gorgeous grunge, hip notes, simply serif mini alphabet
Accessoires: Hearts a flutter framelits, ticket duo builder punch, file tabs edgelits dies (NEW),
thick baker's twine (NEW), itty bitty accents punch pack (NEW) scallop tag topper punch, banner punch, hung up cute clips, rhinestone basic jewel


Gezellig dat je weer even langskwam op mijn blog.

Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking: