dinsdag 17 juni 2014

Stampin'Up! - Onze vriendschap

Hoi hoi,

Vandaag weer een kaartje met de nieuwe hostess set "Bloom of hope". Het afdrukje heb ik weer ingekleurd met Stampin'Up! inkt.
Nog 13 dagen en dan is het eindelijk zover! Dan gaat de nieuwe catalogus van start, hebben jullie er ook zo'n zin in? Nou ik wel, mijn "wish-list" ligt al klaar! ;-)

Wil je vast een party of workshop afspraak maken om te werken met de nieuwe producten, stuur me dan een mailtje en dan maken we samen een afspraak.

Wil je zelf profiteren van de 20% korting van Stampin'Up, maar je wilt het vooral voor jezelf, als hobby, ook dat kan! Stuur me een mailtje en ik kan je er alles over vertellen. Er zijn geen addertjes onder het gras en je zit nergens aan vast.
Heb je je keus al gemaakt, dan kun je via de knop "Join my team" je inschrijven en kom je in mijn gezellige team.

Voor vragen e.d kun je me bereiken op lovelythings@live.nl, bellen kan ook 0184 630700.

Tot stempels!

Groetjes Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten