woensdag 4 juni 2014

Sneak Peak nieuwe producten!

Hoi hoi,

Zoals jullie hier en daar al wel gelezen hebben en misschien ook al wel gezien, kunnen wij als demo een aantal producten uit de nieuwe catalogus pre- orderen.
Mijn doos met pre- orders werd gistermiddag bezorgd en natuurlijk kon ik niet wachten om hier mee aan de slag te gaan! ;-)

Het afdrukje met de bloemen is uit een hostess stempelset "Bloom with hope" en het papier komt uit een blokje "Moonlight dsp stack".
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de inkt van Stampin'Up op aquarelpapier met de watercolour techniek.

Ik zal de komende weken zo af en toe een Sneak peak plaatsen ;-)

Lijkt het je ook wel wat om al te mogen pre- orderen? En om zelf je eigen bestelling te plaatsen tegen standaard 20% korting. Schrijf je dan nu in in mijn team. Je leest er meer over in dit bericht.
Je kan natuurlijk ook altijd een berichtje sturen naar lovelythings@live.nl.

Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking:

  1. Bij elke kaart van jouw denk ik: "Wow, hoe mooi!".
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen