vrijdag 20 juni 2014

Stampin'Up! - Sneakpeak nieuwe seizoen en Stampin'Up! VIP

Hoi hoi,

Vandaag een sneakpeak van een project wat we in het nieuwe seizoen gaan maken. Ik ben achter de schermen druk bezig voor de workshop agenda. Zowel voor bij mij thuis als voor de workshop avonden die ik samen met mijn downline Helga in de Hoekse waard ga geven. Hier hebben we SUper veel zin in!


En vergeet je niet dat je nog 10 dagen hebt om gebruik te maken van de 65 euro aktie?


Sluit jij je aan bij mijn gezellige team en word jij een Stampin'Up VIP? Je leest er alles hier alles over.
Wacht niet te lang, want deze aktie duurt nog tot 30 juni!

Wil je je direct aanmelden, dat kan via deze link. Heb je nog vragen of het wel écht iets is voor jou dan kun je me altijd mailen op lovelythings@live.nl. Bellen kan ook op 0184 630700.

Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen