zaterdag 21 juni 2014

Stampin'Up! - Watercolour: Bloom with hope

Hoi hoi,

Voor degene die ook mijn Facebookpagina volgen, die herkennen dit afdrukje wel. Ik kon vannacht niet slapen en na veel draaien ben ik er uiteindelijk toch maar uit gegaan.
Ik heb dit afdrukje gestempeld uit de Bloom with Hope set en ingekleurd met de inkt van Stampin'Up! Ook wel de watercolour techniek genoemd.






In de nieuwe catalogus die 1 juli in gaat , zullen meer inkleur- stempels verkrijgbaar zijn. Ik ben hier ontzettend blij mee, want mijn hart ligt nog steeds bij het inkleuren. Het werkt zo ontspannend, héérlijk!

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, naturals white
DSP: Fresh prints dsp stack
Inkt: Crumb cake, real red, cherry cobbler, early espresso
Stempelset: Bloom with Hope (hostess set), dictionary, gorgeous grunge
Accessoires: Paper piercing pack, chalk talk framelits, seam binding (nat gemaakt zodat het gaat kreukelen),

Wat knalt die bloem van het scherm af he?! Ik ben niet snel tevreden over mijn eigen kleurwerk, maar nu toch wel een beetje ;-)

Tot stempels!

Groetjes Hélène

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Helene, ik voel met je mee: ik mis het inkleuren ook dus, ook ik ben blij als er straks meer mogelijkheden bij SU voor komen. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie ingekleurde bloem, wordt er speciaal papier gebruikt voor deze techniek, of kan het op alle soorten papier?
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid, Ik kleur op aquarelpapier van Cotman, dit papier rult niet zodat je laag voor laag kunt opbrengen. Groetjes Helene

      Verwijderen