dinsdag 3 juni 2014

Stampin'Up! - Zoete lekkernijen


Hoi hoi,

Allereerst wil ik ook via deze weg Francien Jacobs welkom heten in mijn team. Francien heeft zich dit weekend aangemeld bij mijn team, superleuk! Heel veel plezier Francien, in de creatieve wereld van Stampin'Up!

Een aantal weken geleden vroeg een vriendin of ik een kleinigheidje wilde maken voor de Oranje vereniging in ons dorp. Natuurlijk moest hier de kleur oranje in terug komen en mocht het iets lekkers zijn.

En dit is het geworden. Een doosje gevuld met Amicelli's. Lekker en leuk ;-) Het idee voor deze doosjes kwam ik tegen op blogger, zonder de maten, maar met een beetje passen en meten was het zo gemaakt. Inmiddels zijn de 5 doosjes klaar en kunnen ze naar opgehaald worden.


Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, naturals white, calypso coral
Inkt: Calypso coral, early espresso
Stempelset: Sentimenten, gorgeous grunge
Accessoires: Artisan label punch, rhinestone basic jewel, circle punch, bitty banner framelits

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes zijn het geworden zeg! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen