dinsdag 15 juli 2014

Stampin'Up! - Blended bloom

Hoi hoi,

Gisteren kon ik dan eindelijk even rustig gaan zitten om de Blended bloom van Stampin'Up in te kleuren.
Ik kreeg bij mijn vorige ingekleurde stempels een vraag met welk aquarel papier ik werk. Ik gebruik het aquarel papier van Cotman, dit gaat niet rullen en kleurt erg fijn.
Voor dit afdrukje heb ik weer de watercolour techniek gebruikt. Ik kleur met aquarel penselen van Van Gogh (syntetisch).

Gebruikte materialen:
Papier: Naturals white, rich razzleberry
DSP: All abloom paper stack
Stempelset: Blended bloom, petite pairs, gorgeous grunge
Accessoires: Spiral border punch, linen thread

Voor het inkleuren heb ik rich razzleberry gebruikt en early espresso.

Wat knalt de bloem van de kaart he? Vind hem zelf erg gaaf geworden, mooie stempel!!


Groetjes Hélène



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Helene! Zeker een mooie stempel, en o zo mooi ingekleurd ook!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, en ook weer zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen