dinsdag 8 juli 2014

Stampin'Up! slinger aan het maken....... deel 1

Hoi hoi,

Aankomend weekend sta ik samen met mijn vriendin (en nieuwe downline) Helga op de Imkerij- dagen in Klaaswaal (zie flyer).
Nu wilde ik een leuke slinger maken voor aan de kraam, maar wat maak je dan? Zeker ook rekening houdend met regen, want het zou toch zonde zijn als de boel nat wordt.
Maar vorige week, tijdens het opruimen van wat kasten kwam ik van MD een "make your own memory garland" tegen. Eigenlijk zijn het gewoon insteekhoesjes om foto's of kaarten in te doen, maar je kunt er inderdaad ook een slinger van maken ;-)


Gisteren dus een begin gemaakt aan de slinger. Ik heb grote kaarten gemaakt van 14,8cm. Dit is de binnenmaat van ieder hoesje.
Mijn idee was, er zitten 10 hoesjes in de verpakking, om 5 verschillende stijlen te maken. Vintage/ grunge, CAS, Bloemen enzovoorts... Zo krijg je als bezoeker gelijk een goed beeld hoe divers Stampin'Up! is, en dat er voor iedereen wat bij zit.


Gebruikte materialen kaart 1:
Papier: Crumb cake, strawberry slush, coastal cabana, crisp cantalaupe, pistachio pudding
DSP: In colors stack
Inkt: Crumb cake
Stempelset: Gorgeus grunge, everyday occasions kit
Accessoires: Elegant butterfly punch, bitty butterfly punch, butterfly wings embosslits, labels collection framelits, punch pack, rhinestone basic jewel





Gebruikte materialen kaart 2:
Papier: Crumb cake, whisper white
Inkt: Pink pirouette, melon mambo, soft suede
Stempelset: Blooming with kindness

Gebruikte materialen kaart 3:
Papier: Crumb cake
DSP: Fan fair (retired)
Inkt: Soft suede
Stempelset: Perfect pennants
Accessoires: Natural trim ribbon (retired), banners framelits, tea lace doillies, circle punch


Deze week zal ik de andere voorbeelden voor de slinger ook laten zien met de gebruikte materialen.


Tot stempels!

Groetjes Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie posten