donderdag 17 juli 2014

Stampin'Up! - Today & Everyday - Matroeska love

Hoi hoi,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de vele reacties en likes op mijn vorige kaart!! Vooral op de diverse Facebook groepen werd enthousiast gereageerd, dank jullie wel!!

Gisteren heb ik samen met Kaylee, mijn oudste dochter (14 jaar) een kleurdagje gehouden. Gezellig om samen bezig te zijn en het resultaat mocht er wezen! Want ook Kaylee kan al erg mooi kleuren (trots!).

Het afdrukje wat ik jullie vandaag laat zien stond bovenaan op mijn Wishlist toen de nieuwe catalogus uitkwam. Ik ben gek op Matroeska's en om ze dan ook als stempel te hebben is helemaal SUper!
Het afdrukje heb ik weer ingekleurd met de inkt van Stampin'Up en op Cotman aquarelpapier (190 grams). Ik kleur vanaf een clearblok, hier doe ik wat inkt op en vanaf daar pak ik het op met mijn penselen. Erg leuk om te doen en heel ontspannend ;-)

In het nieuwe seizoen ga ik ook workshops geven in het inkleuren, datums volgen nog. Maar heb je interesse, stuur me dan gerust een berichtje op lovelythings@live.nl

Gebruikte materialen:
Papier: Naturals white, old olive
DSP: Polka dot parade (retired)
Inkt: Early espresso, tempting turquoise
Stempelset: Today & Everyday, Postcard, Notable notions (retired)
Accessoires: Spiral border punch, gold sequine trim

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren inkt gebruikt:
real red, melon mambo, old olive, daffodil delight, tempting turqouise, smoky slate


De weekly deals van deze week kun je vinden onder de link rechts van mijn blog.


Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen