vrijdag 29 augustus 2014

Stampin'Up! - A merry little wish....

Hoi hoi,

Na een SUper creatieve dag op de beurs in Den Bosch "moest" ik vandaag zelf even aan de slag. Er staan zulke leuke nieuwe sets te wachten op mijn kamertje om gebruikt te worden ;-)
Maar er is één set en die blijf ik pakken..... De White Christmas, daar kan ik dus écht geen genoeg van krijgen ;-) Op deze kaart heb ik hem gecombineerd met de huisjes uit de Holiday home.

De huisjes heb ik gestempeld op aquarelpapier en deze ingekleurd met penselen en de inkt van Stampin'Up!, ook wel de watercolour techniek genoemd. De achtergrond heb ik gestempeld op Whisper white en voorzichtig gekleurd, ook met de watercolour techniek.
Wees hiermee voorzichtig, want bij teveel vocht aan je penseel gaat het papier snel rullen!

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, Whisper white
DSP: Trim the tree
Inkt: Stazon (dit vanwege het watercolouring), Cherry cobbler, Garden green, Early espresso, Chocolate chip, Soft sky, Daffodil delight, Sahara sand
Stempelset: Holiday home, White Christmas, Festival of trees (alleen voor de tekst)
Accessoires: Paper- piercing pack

Een écht kerstkaartje en alle materialen komen uit de nieuwe Autumn/ Winter catalogus. Benieuwd? Je vind een link naar de online catalogus links van mijn blog.


Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Ik heb nog niet veel zin om aan de kerstkaarten te beginnen maar als ik dit zie krijg ik wel inspiratie en ga ik misschien wel voor de set White Christmas. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen