zaterdag 2 augustus 2014

Stampin'Up! - Flower shop - Heel veel sterkte

Hoi hoi,

De afgelopen weken heb ik weinig tijd achter de computer doorgebracht. Zo zonde om met het mooie weer naar een schermpje e staren ;-) Ik heb vooral veel voorbeelden gemaakt en technieken uitgeprobeerd. Deze zullen de komende tijd langskomen ;-)






Voor deze kaartjes heb ik gekleurd met de Stampin'Up! stiften op vellum. De bloem heb ik eerst gestempeld met kraft inkt aan de voorkant van het vellum. Dit goed laten drogen, je kunt hiervoor ook je heattool gebruiken. Als de bloemen goed droog zijn kun je aan de achterkant gaan inkleuren. Ik ben steeds in de kern van de bloem begonnen en van daaruit met de blenderpen de bloem mooi uit laten lopen.

Je kunt voor het stempelen van de bloemen natuurlijk ook Versamark inkt en embossingpoeder gebruiken.

Voor deze kaartjes heb ik de volgende Stampin'Up! producten gebruikt:
Papier: Pool party, whisper white
Inkt: Stazon black, kraft inkt
Stiften: Island indigo
Stempelset: Flower shop
Accessoires: Baker's twine, large oval punch, labels collection framelits, paper- piercing pack, rhinestone basic jewel, white vellum A4 cardstock



Fijn weekend allemaal en tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Wow, Hélène, dit is echt supergaaf. En wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke techniek, ga het ook eens proberen!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen