dinsdag 5 augustus 2014

Stampin'Up! - Hello there

Hoi hoi,

Geen vakantie- blogstop voor mij, wij hebben deze zomervakantie een klus vakantie. En tussen de bedrijven door probeer ik wat te "spelen" met alle nieuwe sets.
Vooral de Flower patch is favoriet op het moment, je kunt er zoveel leuke bloemen mee maken!

Voor dit kaartje heb ik je volgende materialen gebruikt:
Papier: Whisper white, crumb cake
DSP: All abloom dsp stack
Inkt: Pink pirouette, melon mambo, pool party, island indigo, hello honey, so saffron, rich razzleberry, old olive, memento black
Stempelset: Flower patch, Hello there (hostess set)
Accessoires: Flower fair framelits, on film framelits, gold sequin trim

https://www.facebook.com/pages/H%C3%A9l%C3%A8nes-Lovely-Stamping/169597719897387?ref_type=bookmark

***Mijn Facebook aktie loopt nog steeds, wil je ook kans maken op het Simply sent "Good as gold kit", neem dan eens een kijkje op mijn Facebook pagina en like deze..... je leest er hier meer over.


*** Wil je in deze vakantie periode een bestelling plaatsen? Dat kan! Je kunt je bestelling plaatsen via mijn Stampin'Up! webshop, maar je kunt je bestelling ook via de mail doorgeven.
Heb je vragen over Stampin'Up!, over het plaatsen van een bestelling of misschien zelfs over het demonstratrice worden, stuur me dan een berichtje op lovelythings@live.nl


Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking: