vrijdag 29 augustus 2014

Stampin'Up! - Knotsgekke kaarten dagen Den Bosch

Hoi hoi,

Gisteren was ik samen met 5 andere gezellige demo's te vinden op de Knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch. In een SUper gave Stampin'Up! stand mochten wij een make & take verzorgen en konden mensen terecht voor vragen over Stampin'Up! en de producten van Stampin'Up!


Na het opengaan van de beurs deuren stroomde de tafel al snel vol. De make & take bestond uit een kaartje met daarop een afdrukje ingekleurd met de blendabilities. Hierbij werd er gestempeld, gekleurd, geplakt, gesneden en ook geembost.


Voor mij was het kleuren met de blendabilities net zo nieuw als voor de mensen die langskwamen. 1x eerder had ik ermee gekleurd en dat was tijdens een hobby dag bij mijn SU-collega Anneke.
Maar blijkbaar zit het kleuren toch een beetje in de vingers, al is het heel anders dan werken met penselen en de watercolour techniek ;-)


De grote verrassing van de dag was dat mijn ouders langskwamen. Wat ontzettend leuk om ze ook op deze manier Stampin'Up! te laten zien!


Na een lange maar vooral SUper gezellige dag zijn we weer naar huis vertrokken. En kan ik terugkijken op een TOP dag met gezellige meiden, Damir, en gezellige gasten aan tafel.

Iedereen bedankt!


Groetjes Hélène



1 opmerking:

  1. Nou, ik heb je blog gevonden hoor en ga je gezellig volgen! Gaaf om te zien wat je maakt, je hebt echt een eigen stijl. Mooi! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen