maandag 18 augustus 2014

Stampin'Up! - Nog 10 nachtjes slapen.....

Hoi hoi,

Hebben jullie een gezellige en leuke vakantie gehad? Wij zijn gisteravond thuisgekomen van een weekje Veluwe. Heerlijk uitgerust, gewandeld, lekker gegeten en niet geknutseld ;-( en dat laatste heb ik enorm gemist. Ik heb deze week ook gebruikt om wat nieuwe ideeen voor het nieuwe seizoen uit te werken. Je lees hier verderop in dit bericht meer over.

Nog 10 nachtjes slapen en dan is het zover....... dan mogen ook jullie uit de Autumn/ winter catalogus bestellen!
Ik zal de komende dagen weer wat voorbeelden laten zien met de nieuwe sets uit deze catalogus.
Maar mijn kaartje van vandaag is met een stempelset en dsp van vorig jaar. Zowel het blokje dsp als de stempelset vind ik nog steeds erg leuk.

Reminder

*In september starten de "Stempelclub" en de workshops voor het nieuwe seizoen weer. Wil je een creatieve stempelochtend of een workshop dag bijwonen, kijk dan eens op de agenda van het nieuwe seizoen. Je vind deze bovenin mijn blog.

**In het nieuwe seizoen ga ik ook starten met Stamp a Stack avonden.Het idee van een Stamp a Stack is dat je een aantal kaarten in meervoud gaat maken, zodat je met een stapeltje (a stack) kaarten naar huis gaat. We gaan deze avonden 2x 4 kaarten maken, je gaat dus met 8 kaarten naar huis.
Meer informatie over deze avonden volgt later deze week. 

***Wil je misschien na de vakantie periode met je vriendinnen een party geven, ook dat kan! Je leest hier meer over op de tabbladen "Workshops en party's".
Je kunt mij natuurlijk ook een berichtje sturen op lovelythings@live.nl en je vragen hierin stellen.

****En dan loopt ook nog steeds de geweldig leuke augustus Big shot aktie, je vind hier meer informatie over in dit bericht.
Je laat toch zeker zo'n leuke aktie niet lopen ;-)


Gebruikte materialen van bovenstaande kaart:
Papier: Cherry cobbler, Whisper white, Old olive
DSP: Season of Style (retired)
Inkt: Old olive
Stempelset: Dictionary, Christmas messages (retired)
Accessoires: Spiral border punch, Angled tag topper, Itty bitty accents punch pack, Baker's twine Cherry cobbler, Designer buttons


Fijne dag en tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten