donderdag 21 augustus 2014

SUper challenge #51 Alles mag

Hoi hoi,

En ook de SUper challenges zijn weer gestart, vorige week al, maar toen zaten wij nog heerlijk op de Veluwe ;-)
Maar deze week ben ik met team Bermuda bay weer van de partij en hebben wij voorbeelden gemaakt voor de nieuwe uitdaging.
Deze week is de uitdaging "Alles mag". Het kaartje heb ik geCASEd van Nikki Spencer, en kwam dit tegen op Pinterest.

Mijn moeder vroeg me een kaartje te maken voor een kennis die ernstig ziek is, tja... dat zijn toch moeilijke kaartjes om te maken. Dus na wat zoekwerk op Pinterest kwam ik een mooie bloemenkaart tegen en heb deze vrijwel helemaal nagemaakt, alleen de kleuren wat aangepast.

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Papier: Whisper white, Cherry cobbler, Glimmer paper
Inkt: Old olive, Mossy meadow, Pink pirouette, So saffron, Hello honey, Cherry Cobbler, Soft sky,
Pacific point, Memento
Stempelset: Flower patch
Accessoires: Circles collection, Flower fair, Large polka dots embossing folder

Doe je gezellig mee met de nieuwe uitdaging? En kom je een kijkje nemen op ons blog?

Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten