donderdag 7 augustus 2014

Stampin'Up! - White Christmas - Merry & Bright

Hoi hoi,

Jullie zullen wel denken.... een kerstkaart?! Jep.... de eerste voor dit jaar op mijn blog, inmiddels zelfs al een aantal gemaakt ;-)
Toen gisteren de doos met SU kerstspulletjes werd bezorgd kon ik natuurlijk geen minuut langer wachten om er mee aan de slag te gaan ;-)
Ik heb dit kaartje gemaakt met de White Christmas stampset, een photopolymer stempelset, hierdoor kun je goed alles op zijn "plaats stempelen", zonder dat je een stempelliniaal nodig hebt.
Erg handig, maar ook een ontzettend leuke stempelset om hele verschillende kaartjes mee te maken.
Deze en alle andere nieuwe kerstproducten zijn vanaf 28 augustus te bestellen.

De gebruikte materialen zijn:
Papier: Whisper white, crumb cake
DSP: Winter frost (retired)
Inkt: Memento, Soft sky en Smoky slate (watercolouring achtergrond)
Stempelset: White Christmas, Good greetings
Accessoires: On film framelit, in color sequin assortment, mini brads, organza ribbon

Voor het inkleuren van de stempelset heb ik de Stampin'Whrite markers gebruikt, en ben daarna met een dun penseeltje en witte Stampin'Up kraft inkt over de boomstammen heengegaan voor een winters effect.
De blauwe achtergrond en de schaduw in de sneeuw heb ik met de watercolour techniek gedaan.


Ik hoop dat ondanks het nog hartje zomer is, jullie dit kerstkaartje wel kunnen waarderen ;-)

Tot stempels!

Groetjes Hélène

3 opmerkingen:

  1. Ja hoor dat kunnen we zeker waarderen ;) alleen jammer dat wij de kersteditie nog niet kunnen inzien, ik wordt wel erg nieuwsgierig.
    Het kaartje is een hele mooie geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf dit kaartje maar bekijken...wat issie gaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen