dinsdag 30 september 2014

Nieuw filmpje "Theezakjes houder



Hoi hoi,

Ik heb weer een filmpje gemaakt voor jullie. Deze keer 
heb ik een theezakjes houder gemaakt.
Dit patroon is overal op internet te vinden, alleen heb
ik zelf de maten wat aangepast. 

Tijdens het filmpje is een aantal keer niet alles goed in
beeld, beginneling he ;-) Ik zal er de volgende 
keer wat beter op letten :-)


Hierbij ook de foto's van beide projectjes.
Voor het filmpje had ik de binnenkant niet aangekleed, omdat
anders het filmpje zo lang werd. Maar
hieronder een foto hoe de binnenkant er nu uitziet.


De maat van het basis papier is 29 cm x 10,5 cm
Deze ril je op 7, 14 en 15 cm, daarna draai je je papier
180 graden en ril je nogmaals op 7 cm.

Onderaan dit bericht vind je de materialen die ik gebruikt
heb, met een rechtstreekse link naar mijn webshop.
Mocht je een bestelling willen plaatsen, stuur me dan gerust
een mailtje op lovelythings@live.nl


Tot stempels!

Hélène



2 opmerkingen: