dinsdag 2 september 2014

Stampin'Up! 1ste stempelclub van het seizoen

Hoi hoi,

Vanmorgen is mijn stempelclub weer van start gegaan, de 1ste van het nieuwe seizoen. Mijn oudste dochter had voor de gelegenheid lekker cupcakes gebakken en hier hebben we eerst heerlijk van gesmuld.



Ik had een leuke voorbeeld tafel gemaakt met aan de ene kant de nieuwe producten uit de Autumn - Winter catalogus en aan de andere kant voorbeelden en producten uit de jaarcatalogus.


We hebben deze morgen 2 kaartjes en een kado tasje gemaakt. Het was weer ouderwets gezellig meiden!!

De volgende stempelclub staat gepland op 7 oktober. Heb je ook interesse voor de stempelclub, of zou je eenmalig deze eens bij willen wonen? Lees er dan {hier} meer over.
Je kunt me natuurlijk altijd een berichtje sturen op lovelythings@live.nl

Tot stempels!

Hélène



2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt heel gezellig. Jammer dat ik zo ver weg woon en dat ik op dinsdag altijd moet werken. Je hebt leuke dingen klaargezet. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen