donderdag 11 september 2014

Stampin'Up! Vivid vases & een nieuwe SU-per challenge

Hoi hoi,

Gisteren zagen jullie in mijn Youtube-fimpje dit kaartje al voorbij komen. Het is het afdrukje wat ik ingekleurd heb met de Stampin'Up! inkt.
Onderaan dit bericht vind je de producten die ik voor dit kaartje gebruikt heb.

En dan wil ik jullie ook nog laten weten dat er vandaag op het SU-per challenges blog weer een nieuwe uitdaging start. Benieuwd? Klik dan op {deze} link en je komt direct op ons blog.

Tot stempels!

Hélène



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na het leuke en duidelijke filmpje, nu het leuke kaartje.
    Bedankt voor de goede uitleg :-)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet te vragen, waar jij het aquarel papier koopt?

      Verwijderen
    2. Hoi Ingrid,

      Ik heb, doordat ik al heel wat jaartjes kleur, zo'n grote voorraad blokken, dat ik al zeker 2 jaar niets meer heb gekocht.
      Maar als ik even Google voor je komen de "bekende" hobby winkels naar boven. Ik gebruik Cotman Gummed water colour pad, 190 grams
      Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;-)

      Verwijderen