vrijdag 12 september 2014

Stampin'Up! - Workshop Hoeksche Waard

Hoi hoi,

Gisteren middag ben ik om half 6 al vertrokken naar mijn vriendin en SU-collega Helga uit Strijen. Onze eerste workshop in Klaaswaal stond gepland. Spannend!!
Gelukkig vielen de files mee en waren we ruim op tijd om alles in orde te maken.


Met 12 dames hebben we deze schuifkaart gemaakt. Het idee/ de basis is naar een tutorial van Michelle Last en hier heb ik mijn eigen draai aan gegeven.


Het was een geslaagde en gezellige avond! Hierbij wil ik dan ook Helga bedanken voor haar gezellige samenwerking en Janny voor het ter beschikking stellen van haar workshop ruimte. 

Woon je ook in de Hoeksche Waard en lijkt het je ook leuk om met  elkaar gezellige creatief bezig te zijn? Kijk dan onder het tabblad "Hoeksche Waard" voor meer informatie over de lokatie en de verschillende datums.

Tot stempels!

Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie posten