zaterdag 4 oktober 2014

Happy World cardmaking day!!!


Hoi hoi,

Stampin'Up! NL had het leuke idee om een lawine 
van kaarten te veroorzaken op
Facebook.

Ik ben zelfs 2x genomineerd, door mijn vriendin Henrike
en door SU collega Karin. Dank je wel meiden!!

Ik nomineer hierbij Diana Bezemer, Helga Kaptein
en Annet Rebel- vd Werken. 
Plaats een kaartje en vergeet vooral de #WorldCardmakingDay niet!


Bij deze wil ik dus iedereen een
creatief en gezellige
#WorldCardmakingDay wensen!


Ik vier deze dag met een gezellige groep dames.
Ik geef de workshop "Inkleuren met de Stampin'Up! inkt
bij mij thuis.


 De workshop kaarten zal ik later deze week ook zeker
laten zien hier.


Fijn weekend!

Hélène

1 opmerking:

  1. Wat een gsve kaart! Ik heb hem al gepind hoor op Pinterest. Ik wens jou ook een hele gezellige en productieve Cardmaking day. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen