dinsdag 21 oktober 2014

Stampin'Up! Extra kerst folder

Hoi hoi,

Stampin'Up! heeft gisteren een nieuwe folder uitgebracht.
Een extra kerst folder!
Hier staan weer SUper leuke stempels, papier e.d in.
Bekijk via [deze] link de folder online.


Wat mijn grote favoriet in deze folder is, is de  
Many Merry Stars Created kit
Dit is een pakket waar alles in zit om 26 ster- doosjes te 
maken in 6 verschillende maten.
Tijdens de conventie werd hier een demo van gehouden en 
ik was gelijk verkocht. De grootste maat is 
ontzettend leuk om aan je kamer deur te hangen.
En alle maten eronder zijn zeer geschikt om de kerstkadootjes
in te verpakken.

In het filmpje hieronder staat het pakket helemaal uitgelegd.


Wat een SUper leuk pakket he?!
Dit pakket kost slechts 31,95 euro, dat is nog geen 1,25 euro per ster- doosje!!
Aanstaande vrijdag ga ik een extra verzamelbestelling plaatsen, dus 
mocht er iets voor je bij zitten, stuur me dan een mailtje op
lovelythings@live.nl
Geef je bestelling voor 19.00 uur door.


Je kunt natuurlijk ook zelf je bestelling plaatsen in mijn webshop.
Je bestelling word dan rechtstreeks bij je thuisbezorgd.
In mijn webshop kun je ook gelijk een kijkje nemen in het 
uitverkoop gedeelte, ook wel het Clearance rack genoemd.
Hou er wel rekening mee dat je in mijn webshop alleen met een 
credit card kunt betalen. 

De extra kerstfolder loopt vanaf 20 oktober, zolang de 
voorraad strekt.
Heb je vragen stuur me dan ook gerust een mailtje!

Tot stempels!

Hélène




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen