maandag 6 oktober 2014

Stampin'Up! Noël


 

Hoi hoi,

Hier nog een keer het modelletje wat ik op World cardmaking day
heb gebruikt voor de nominatie.
Deze heb ik in kerst stijl gemaakt met het prachtige designpapier
"All is calm" uit de kerstcatalogus.


De maten van deze kaart zijn 22 x 15 cm
Dan heb ik de kaart gerild op 5,5 cm en op 11 cm en de voorkant
gevouwen. Hierop heb ik nogmaals een kaartje 
                                                            geplakt van 8,5 cm x 12,5 cm.

Zelf vind ik dit een erg leuk modelletjes, zeker als je een wat speciale
kaart voor iemand wilt maken.

Onder dit bericht vind je weer de materialen die ik heb gebruikt
voor deze kaart.

***

Reminder: Wist je dat er een ontzettend gave aktie loopt tot 24 oktober??
Je leest er {hier} meer over!
Twijfel niet langer, en kom mijn gezellige team versterken! :-)

Tot stempels!

Hélène
                     Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen