vrijdag 10 oktober 2014

Stampin'Up! Paper trimmer


Hoi hoi,

Vandaag wil ik de Paper trimmer wat extra aandacht geven.
De rede? Omdat het een echt must have is!!

Wat er zo geweldig is aan de Paper trimmer van Stampin'Up!
wordt in het filmpje uitgelegd.

Wat voor mij het grootste + punt is, is dat deze trimmer
recht snijdt.

Ook ik heb, zoals vele met mij, al diverse snij apparaten
versleten. En de grootste ergenis was altijd 
het net niet recht snijden.


Wil je deze must have ook graag hebben?
Stuur me dan een berichtje op lovelythings@live.nl
Je kunt hem natuurlijk ook direct in mijn webshop bestellen.
Onderaan dit bericht staat een foto met directe link.

 Heb je vragen over de Paper trimmer? Ook die 
hoor ik graag. Stuur ook dan een berichtje naar


Tot stempels!

Hélène
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen