donderdag 23 oktober 2014

Verslag Stampin'Up! conventie Brussel

Hoi hoi,

Ik had jullie nog een foto verslag beloofd van de conventie.
Maar dat valt niet mee om te maken en schrijven, want er zijn zoveel
leuke, mooie fotoos! :-)

De collage hierboven zijn mijn meest dierbare fotoos.
Links bovenin sta ik met de geweldig creatieve en lieve Lisa Cornwell.
Lisa komt uit de UK en is ook een Pinkie. Wij hebben 
beide de 1ste prijs gewonnen in de Design contest. Ik voor Nederland
en Lisa voor de UK, je ziet een foto hiervan rechts bovenin 
de collage. 

Dan de foto links in het midden, herkennen jullie haar al?
Dé Sam Donald van de Pootles.co.uk youtube filmpjes ;-)
Mijn oudste dochter is enorm fan van Sam, iedere ochtend onder het 
ontbijt, kijkt ze de filmpjes. 's Middags uit school, kijkt ze de filmpjes en
als ze 's avonds ook nog even tijd heeft, kijkt ze de filmpjes van Sam.
Sam is dus haar grote voorbeeld en waarschijnlijk is ze Sam's 
grootste fan ;-)
Ik heb haar dus enorm blij gemaakt met deze foto, en deze gaat ook zeker 
ingelijst worden!

Tja, en dan de foto rechts in het midden. Dat zien jullie natuurlijk gelijk.
Een foto samen met Shelli, de CEO en CoFounder van Stampin'Up!
Shelli was zo vriendelijk, en nam echt de tijd om met 
je op de foto te gaan. De foto is trouwens gemaakt op Awards night.
Vandaar mijn mooie cocktail jurkje ;-)

:-) Bij de foto links onder moet ik gelijk lachen. Het is een foto in de 
internationale trein naar Brussel.
Met een gezellige groep zijn we naar Brussel vertrokken. Een groep
was al in Rotterdam ingestapt en Anneke en Diana en ik stapte in Dordrecht op.
De meiden zoeken was niet zo heel lastig, want er hing al een briefje
met SU express op de ramen ;-)
Zoals je op de foto kunt zien hebben we erg veel lol ;-)

En dan de laatste foto rechts onderin.
Samen met mijn lieve roommate Anneke bij Manneke pis.
Want als je in Brussel bent, dan moet je natuurlijk ook langs Manneke pis ;-)
Anneke en ik hebben het samen ook ontzettend gezellig gehad en 
veel gelachen! ;-)
Natuurlijk zijn er ook meerdere fotoos gemaakt van alle Pinkies.
Hierboven een foto van de UK en NL Pinkies, ook
staat Shelli hierop. 
Wat zijn we toch een gezellige groep! Ik ben enorm blij
om hier bij te mogen horen. I am a proud Pinkie :-)
 En dan nog een foto met 2 Geweldige meiden (mét hoofdletter G ;-) )
Mieke en Diana waren onze mede reis- en conventie-genoten.
Met z'n vieren (Anneke en ik) hebben we Brussel en de conventie onveilig
gemaakt, en erg veel gelachen.
Meiden bedankt voor een geweldig weekend!!


En zo vertrokken we zondag weer met de groep naar huis.
Moe maar super enthousiast en vol SU adrenaline.
Thanks girls, for making this weekend special!!

xx Hélène

1 opmerking:

  1. De gezelligheid straalt van de foto's af!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen