woensdag 1 oktober 2014

Weekly Deals! en alle akties op een rijtje


Hoi hoi,

Tjonge, het kan écht niet op he? ;-)
Want naast de 2 nieuwe akties die vandaag begonnen zijn, hebben
we natuurlijk ook nog de "Weekly deals" van deze week!

Wat een gave aanbiedingen weer! Zelfs de metric (cm) scoring
plate, welke ik gister gebruikt heb bij mijn filmpje, staat er in!

Wil je een bestelling plaatsen, stuur me dan je bestelling door
op lovelythings@live.nl of bestel direct in mijn

En dan even de 2 akties op een rijtje, want er verschijnt nu zoveel
nieuws, dat het overzicht misschien een beetje weg is.

Aktie 1


De Stamp, Stock & Save aktie.
Deze loopt van 1 t/m 6 oktober en hiermee vieren
we World cardmaking day op 4 oktober a.s

Met deze aktie krijg je vooral héél veel korting!
Je kunt er {hier} alles over lezen.


Aktie 2

  
En dan start er vanaf vandaag 1 oktober t/m 24 oktober de 
"Pick a pack of Paper" aktie.
Wanneer jij je inschrijft bij Stampin’ Up! en zo mijn team komt versterken, 
krijg je een  GRATIS pak Designer Series Papier, iedere maand, 6 maanden 
lang! 
Je leest er {hier} meer over. 


WOW, wat een akties zeg!!

Dus twijfel je al een tijdje om in te stappen als demo? 
Dan is nu zeker je kans!
Je bent van harte welkom in mijn gezellige team!

Tot stempels!

Groetjes Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen