vrijdag 31 oktober 2014

Youtube filmpje: Candle card

Hoi hoi,

Ik heb weer een nieuw filmpje gemaakt. Deze keer heb ik een candle card, of
ook wel een lantaarn kaart genoemd.
Ik kwam deze kaart tegen op Pinterest en toen ik doorklikte kwam ik op het blog
van Barbara Jean Smith terecht. Zij had de maten en een kleine beschrijving 
erbij staan en zo ben ik ermee aan de slag gegaan.
Nu werk ik het liefst met centimeters, dus heb ik heb een beetje aangepast.
 
 
Ik heb de volgende maten gebruikt:
Whisper white: 2 stroken van 11 bij 28 cm
Lost lagoon: 2 stukken van 6,5 bij 10,5 cm
All is calm dsp: 2 stukken van 6 bij 10 cm
 
De 2 stroken Whisper white heb ik gerild op 7 - 14 en 21 cm.
 
 
En gebruik geen echt waxinelichtje! Maar een op een batterijtje!
 
 
Tot stempels!
 
Hélène


6 opmerkingen:

  1. Ha Helene, wat een geweldige kaart en wat een mooi en duidelijk filmpje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie, dank je. Makkelijke kaart, maar met een geweldig leuk effect ;-)

      Verwijderen
  2. Leuke kaart en leuk filmpje Helene!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen