zaterdag 15 november 2014

Bloghop Creatieve harten



Hoi hoi,
Heel gezellig dat je vandaag langskomt op de bloghop van van de creatieve harten.
De creatieve harten zijn de Stampin'Up! demonstratrice die in het team
van Caroline zitten.

Het thema van onze bloghop is kerst. En omdat het over 40 dagen al kerst is, hopen
wij dat je vandaag veel inspiratie opdoet met de geweldig leuke projecten
die wij laten zien, zodat je lekker zelf aan de slag kunt met de
geweldig mooie producten van Stampin'Up!
Gebruik de pijlen onderaan dit bericht om door te hoppen naar het volgende blog.
En wij vinden het SUper leuk om te weten wat je van onze projecten vind, dus laat
gerust een reactie achter.

Als het goed is kom je hier via het blog van Elly.
Wat heeft ze een prachtige sjieke kaart gemaakt!
 



Ik heb voor deze bloghop een kaart en waxinelicht doosje gemaakt.
Op de foto hieronder zie je hoe het waxinelicht doosje er aan de binnenkant uitziet.




Ik hoop dat jullie het een leuke kerstcreatie vinden.

Het volgende blog is van Sandra

SUper veel hop plezier!


http://sanniesscrapzolder.blogspot.nl


www.ellykreutzer.blogspot.nl


Hélène

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een leuk cadeautje. Dat doosje is een su-per idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje gave kleurtjes ook.erg leuk zo'n doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een SUper leuk setje zo bij elkaar! OEHOE!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer prachtige projecten gemaakt. Dat doosje is té leuk :)


    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, simple and clean daar hou ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig setje heb je weer gemaakt, doosje komt me bekend voor ;) Die van vorig jaar zit nog in mijn 'inspiratie-doosje'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super setje zo bij elkaar, erg leuk ook die kerstballen op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gaaf setje is dit zeg. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooie combinatie Hélène! Leuk om weg te geven als kadootje met de Kerst!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hélène, iedere keer als ik hier kom kijken is het weer smullen. Heerlijk zo'n setje met kaart en kleine doosjes. Ik ga hem denk ik casen ;-) Net van de week die leuke pons binnen gekregen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wen leuke combinatie, echt weer heel goed bedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie setjes met prachtige kleuren!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hélène, ik ben ook zo gek op deze kleuren combi. Leuk setje geworden en ook leuk om deze stempelset op een kerstkaart terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen