zaterdag 1 november 2014

Bye bye digitale foto mappen - Hello Project life!

Hoi hoi,

Wat een pakkende blog titel he? ;-)
Tja... ik ben zo iemand die veel foto's maak, maar er vervolgens niets
mee doet. Althans... ik zet ze in mapjes op mijn laptop en dat is het dan wel.
Je kunt je dus wel indenken, dat ik behoorlijk wat jaartjes achterloop 
met foto's inplakken.
Maar..... sinds de komst van Project life bij Stampin'Up! begon het 
al een klein beetje te kriebelen. En sinds de conventie 
ben ik helemaal om! Wat een geweldige en vooral snelle manier om
je foto's een mooi plaatsje te geven.
En als ze eenmaal in een album zitten, pak je deze ook sneller om 
je foto's weer eens te bekijken.
Dit wetende heb ik woensdag 749 foto's besteld bij Webprint.
En deze werden gisteren (vrijdag) al bezorgd! En dat ook nog 
voor een mooie prijs, echt een aanrader!

Bij Stampin'Up! heb ik journaling pennen, Cards & labels framelits dies en
heel veel rolletjes washi tape besteld.
En stempels en embellishments heb ik wel genoeg dacht ik zo ;-)
Via internet heb ik het gave album wat je op foto ziet besteld.... in het roze uiteraard! ;-)

En dan het plan van aanpak :-D
Omdat Jeroen ook erg creatief is, gaan we dit samen aanpakken.
We rollen de mouwen op en gaan hier eens goed voor zitten.... Samen ;-)
Ja ja... we hebben hier een gezamelijk project van gemaakt.
's Avonds ruimen we de tafel leeg en gaan we foto's uitzoeken, in hoesjes steken
en het geheel leuk aankleden.
En weet je?........... Ik heb er zin in!!
Laat die lange winteravonden maar komen :-D


Hélène


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen