dinsdag 4 november 2014

Stampin'Up! Bedankkaartjes / Thank you cards

Hoi hoi,

Iedere maand maak ik een stapeltje bedankkaartjes voor mijn klanten.
Zodat, als ze een bestelling komen ophalen, of deze wordt verstuurd, ik er 
een kaartje bij kan doen.
Nu heb ik deze kaartjes niet eerder op mijn blog laten zien, omdat ik vaak 
vergeet een foto te maken.
Maar vanaf deze maand doe ik mijn best om de foto niet te vergeten! ;-)

Dit is de eerste set die ik jullie wil laten zien. Ik heb 3 verschillende kleuren
gebruikt en van iedere kleur heb ik uiteindelijk 3 kaartjes gemaakt.
De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.


Wil je ook een bestelling plaatsen (én zo'n leuke kaart ontvangen! :-) ), geef
deze dan iedere maandag voor 19.00 uur (verzamelbestelling) door 
Je kunt natuurlijk ook direct in mijn [webshop] bestellen, je krijgt dan zo'n leuke
kaart via de post thuisgestuurd.



Tot stempels!

Hélène


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Wow, Hélèné, ze zijn mooi!
    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, doen het altijd goed.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen