maandag 10 november 2014

Stampin'Up! For you doosjes

Hoi hoi,

Voor mijn downline maak ik iedere maand een tutorial die 
ze kunnen gebruiken als gastvrouw cadeautje of
als kleinigheidje bij een workshop.
Ik maak deze tutorials in cm en inches.

In de maand oktober heb ik deze doosjes als tutorial 
gemaakt. Leuk om te geven met wat lekkers erin
of met bv wat lint, knoopjes e.d
Ik heb ze als cadeautje aan mijn stempelclub dames gegeven.
En hierin wat kleinigheidjes gedaan, die ze kunnen 
gebruiken met het knutselen.

De tutorial voor deze maand ligt alweer klaar.
Een "amicelli" doosje"...... mmmm lekker ;-)

Lijkt het je ook leuk om demo te worden?
Gezellig voor de hobby en de 20% korting? Of 
wil je er misschien een centje mee bijverdienen?
Dat kan! Je leest er [hier] meer over.

Heb je vragen over het demoschap? Stuur me
dan gerust een vrijblijvend [mailtje]


Tot stempels!

Hélène

2 opmerkingen: