dinsdag 2 december 2014

SUper aktie bij Stampin'Up!


Hoi hoi,

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke en enthousiaste reacties
op mijn nieuwe kamer!!
Ik heb er inmiddels een paar kaartjes gemaakt, en het hele
nette is er vanaf ;-)


Maar nu over op belangrijke dingen!

Want...

Van dinsdag 25 november tot dinsdag 2 december heeft Stampin'Up! 
een GE-WEL-DIG leuke aktie!

Ik zal de aktie voor je op een rijtje zetten.

- Schrijf je je in deze periode in als demonstratrice in mijn team, dan krijg
je geen 20% maar 25% korting op je starterspakket.
Hoe werkt dit? 
Het starterspakket wordt normaal gesproken aangeboden voor 
175 euro uitzoeken en 129 euro betalen.
Nu mag je ook voor 175 euro uitzoeken (je steld zelf je producten samen
uit de 3 catalogi die op dit moment actief zijn) alleen 
betaal je geen 129 euro maar 96,75 euro!!

- Maar dit is nog niet alles!
Daarnaast ontvang je over je bestelling(en) van december ook 
nog eens een 5% cashback bonus.

WOW!

Ook voor deze aktie geldt, of je nu kortings demo, korte termijn demo,
hobby demo, mammie demo of carriere demo wilt zijn, het kan
allemaal!
Lees [hier] meer over de verschillende soorten demo-schap, en
zie dat er voor iedereen iets bij zit!

Naast alle leuke voordelen van Stampin'Up! krijg je 
van mij maandelijks een leuke tutorial die je kunt gebruiken 
voor party's of workshop presentjes.
Maar dit kun je natuurlijk ook gebruiken om gezellig met je vriendin(nen),
collega's, of je kinderen creatief bezig te zijn.
Regelmatig stuur ik nieuwsbrieven naar mijn teammies, zodat 
je altijd op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes 
en weetjes.

Ben je net zo enthousiast als ik?
En lijkt je dit dé aktie om in te stappen?
Wacht dan niet langer en kom mijn gezellige team versterken!


Heb je nog vragen? Stuur me dan gerust 
een vrijblijvend [mailtje] of bel me
op 0184 630700.

Weet je het al zeker?
Dan kun je je direct inschrijven via [deze] link.


Tot stempels!


Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen