donderdag 27 november 2014

SUper challenges #65 Kleuren Challenge


Hoi hoi,

Op deze grijze donderdag starten we op het zonnige SUper 
challenges blog weer met een nieuwe uitdaging.
Deze week hebben we een kleuren challenge voor jullie.
Doe je gezellig mee? Alle informatie over deze uitdaging, en 
de voorbeeldkaarten van 
team Bermuda bay vind je op ons [blog].


Het idee voor mij kaart zag ik bij Kristina Werner.
En daar "moest" ik iets mee doen..... Het is een CASE geworden,
en ik vind hem zelf erg gaaf geworden ;-)

De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.


Je kunt je nog tot dinsdag 2 december inschrijven in mijn team.
Heb je de GE-WEL-DIG leuke aktie al gelezen?
Nee?....... Je vind alle informatie over deze aktie [hier]


Je kunt me natuurlijk ook [mailen] voor 
alle informatie over deze aktie.


Morgen ben ik weer terug met een filmpje, waarbij ik
weer de stempelset Kinda Eclectric van Stampin'Up! heb gebruikt.


Tot stempels!


Hélène

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen