woensdag 19 november 2014

Under construction deel 3


Hoi hoi,

Daar ben ik weer met een update van mijn hobbykamertje... al 
mag ik het inmiddels wel hobbykamer noemen ;-)
Wat een ruimte is er ontstaan nu de vaste kast eruit is en we alles gesausd,
behangen en geverfd hebben. Lekker licht ook!
 
 
Gisteren ochtend zijn we eerst bij de behangwinkel een mooi
behangetjes uit wezen zoeken.
Lijm erbij, emmer erbij en aan de slag! ;-)


Ik in aktie........ boven het dakraam


Jeroen in aktie...... onder het dakraam ;-)


......en ook werden er al de nodige kasten in elkaar gezet én heeft
Jeroen de stangen voor mijn ponsen opgehangen...... Zo gaaf!


Nog wat pootjes bevestigen..... 


en toen was het toch écht tijd voor een glas wijn.
Samen genieten van het gedane werk.

En er was nog een genieter bij........


onze Noes heeft heel de dag mee "geklust" en was aan 
het eind van de dag uiteraard ook moe.. en werd er heerlijk 
gekroeld bij het vrouwtje ;-)


Vandaag staat er weer het nodige op het programma.
Zo gaat Jeroen plinten op maat maken en bevestigen, lamp
ophangen, werkblad bevestigen en 2 stoelen in elkaar 
zetten...... Weer genoeg te doen dus.... 


..... wordt vervolgd


Hélène

4 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Zet m weer op, vandaag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Maartje! Ik heb even pauze nu.... Jeroen is druk plinten aan het zagen ;-)

      Verwijderen
  2. Oooh het wordt al prachtig, jaloers hahah! Nee hoor meis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha... :-) Ik ben er ook super blij mee!! Jeroen wilde mijn kamertje al veel eerder onder handen nemen, maar ik zag de rotzooi niet zo zitten... maar ben nu wel heel blij dat we eraan begonnen zijn. Goed moment ook om alles eens uit te zoeken.... wat een "zooi" heb ik de afgelopen jaren verzameld... zucht!

      Verwijderen