donderdag 20 november 2014

Under construction deel 4


Hoi hoi,

Vandaag het laatste deel van "Under construction"....... Happy!
Want vandaag zullen we nog wat laatste kleine dingetjes 
moeten doen, maar dan is mijn kamer écht klaar.

Maar eerst een foto verslag van gisteren ;-)


Een hobbykamer zonder Ikea spullen kan bijna niet.....
Dus ook vandaag (het 3de ritje vanaf vorige week vrijdag.. tja) hebben
we weer een ritje naar de Ikea in Barendrecht gemaakt.
Vandaag mocht "Ingolf", "Tundra" en "Notudden" mee in 
de auto naar huis. Ook mocht er nog een extra "Bygel" met  handige 
opbergbakjes mee.


Ik had al 3 DVD kastjes om mijn stempelsets in op te bergen, maar
met 2 erbij geeft net even wat meer ruimte..... (euh.. ruimte
voor nog meer stempelsets ;-)  )
Deze zijn door Jeroen aan elkaar gekopppeld en vastgezet aan de muur.
Die kunnen dus geen kant meer op :-)


Daarna was "Tundra" aan de beurt. De plinten werden door
Jeroen op maat gezaagd en aan de muur bevestigd.... Wow, dit maakt
de kamer nog meer af!


De "Ingolf" stoelen werden door mij in elkaar gezet.
Roze kussentje erop en klaar!


En zo zaten we gisteravond uitgeblust aan een kop thee.
De kasten staan, plinten zitten bevestigd en ook 
het schilderwerk zit erop.
Morgen is er nog één klus voordat ik écht kan gaan inruimen en
dat is het bureaublad onder het raam.


Dus voor de laatste keer schrijf ik...... Wordt vervolgd :-)


Hélène



2 opmerkingen:

  1. Woe Helene, dat ziet er gaaf uit zeg. En wat hebben jullie dat snel gedaan in die paar dagen. Wat zul jij " straks" weer lekker kunnen hobbyen zeg. Geniet ervan. Groetjes, en natuurlijk ook de complimenten aan Jeroen. Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat echt in sneltreinvaart! Erg leuk! Wat zul je hier veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen